ייעוץ חינם:
053-231-3167

דפוסי התנהגות של קונה רכבים לפירוק

תהליך מכירת הרכב לפירוק הינו תהליך פשוט וקל. אם זאת, אנשי המפתח בתחום זה, לפעמים, הופכים את התהליך להרבה יותר קשה ומסורבל ללקוחות. בתחום שלנו, קיימים עשרות חאפרים. החובבנים והרמאים הגדולים ביותר ניתנים לגילוי על ידי בחינת דפוסי ההתנהגות והגישה הכללית. במאמר זה, חברת גרר עוזר מסבירה מה זה דפוסי התנהגות ומציגה 3 דוגמאות נפוצות מאוד.

מה זה דפוסי התנהגות – מה זה אומר?

דפוסי התנהגות הינם דפוסים אודות התנהגות שחוזרת על עצמה. לחלופין, בצורה אחרת, דפוסי התנהגות יכולים להיות התנהגות שכולם מחכים. לדוגמא: שקר או תחבולה שחוזרת על עצמה שנית. דפוסי ההתנהגות הינם דפוסים אשר חוזרים על עצמם באופן קבוע, ביומיום, ובמצבים מסוימים. 

ומהצד השני, דפוס התנהגות יכול להיות גם דבר שנוצר בעקבות טראומה והגנה כללית או מילולית. הבנה וחקירת דפוסי ההתנהגות של בעלי המקצוע יכולים לעזור לנו לאתר בעלי מקצוע אמינים. כידוע לכם, בתחום בעלי ואנשי המקצוע, דפוסי ההתנהגות חוזרים על עצמם: החל משקרים, תירוצים, התנהגות קשוחה ולא נעימה, ומסרים חבויים. כבר בשיחת הטלפון הראשונה, תוכלו לאתר קונה רכבים אמין וישר על ידי בחינת דפוסי ההתנהגות, טון הדיבור, צורת ההגשה, והמסר הנסתר.

הידעתם: מרבית מהפסיכולוגיים הטובים בעולם מספרים שדפוסי התנהגות שחוזרים על עצמם בצורה ניכרת מעידים על פחד, שקר, הגנה, ואפילו תחבולה בינאישית. היו מודעים לסביבה שלכם, בחנו את המקרה, ותמיד היו עם היד על הדופק. זוהי ההמלצה הטובה ביותר שאפשר לתת.

קונה רכבים לפירוק – דפוסי התנהגות שאתם חייבים להכיר

תחילה, למדנו מהם בעצם דפוסי ההתנהגות על תורה אחת. כעת, יש להבין מהם דפוסי ההתנהגות הנפוצים ביותר בקרב סוחרי רכבים בישראל. שימו לב: לא כל סוחרי הרכבים רמאים, יש טובים ויש פחות. תמיד היו עם היד על הדופק, תמיד ערכו את הבדיקות והמחקרים, ותמיד היו חכמים ונבונים. אם מישהו נראה לכם חשוד, משהו בהתנהגות לא בסדר, פשוט עברו לבנאדם הבא – פשוט נקסט.

אז מהם דפוסי ההתנהגות של קונה רכבים לפירוק? הנה מספר דפוסים שכדאי להכיר:

  1. המחיר משתנה למרות הכל – אין דרך שבה נוכל לנסח את זה אחרת: בעלי מקצוע וסוחרי רכבים לא עומדים במילה שלהם, הם פשוט רעים. בחלקיהם, יש את יוצאי הדופן, כמובן. את התרחיש הבא שנציג כולם עברו: קיבלתם מחיר מסוים בטלפון או בהצעת המחיר הכתובה, ו… לאחר ההגעה של קונה הרכבים, המחיר פתאום משתנה. ולא לטובה, לרעה. בסופו של דבר, לא משנה איך תהפכו את זה, סוחרי רכבים לא עומדים במילה שלהם. בדיוק כמו בתחומים אחרים, גם פה, סוחרי הרכבים רואים בלקוחות כסף מזומן, שטר מנייר וזהו. התופעה הזאת מאוד נפוצה וניכרת בעקבות אהבה מוגזמת לכסף, ואי הערכה באדם.
  2. המצאת בעיות ותירוצים שלא קיימים – קיבלתם הצעת מחיר כתובה או באל-פה? יופי. עכשיו, יש לחכות לסוחר הרכבים שיגיע לבחון את הרכב. מכאן, הבעיות מתחילות להיווצר. במטרה לשלם פחות כסף ולהרוויח יותר, סוחר הרכבים ימציא בעיות שלא נמצאות, תירוצים למיניהם, והרבה טענות מגוחכות. למעשה, על בסיס זה, תוכנית יצאת צדיק מבוססת, ולא סתם! יש הרבה חאפרים. במטרה להימנע, הוכיחו את ידכם על העליונה, היו עם ידע מראש. כדאי ומומלץ לפנות אל מוסך לשם בדיקת הרכב בצורה קפדנית, להציג את הנתונים לסוחר, ולצפות לתמורה הראויה והמתאימה ביותר. בכל זאת, הרכב שלכם, שווה המון כסף. אל תתפתו, אל תהיו שאננים, ואל תמהרו. כמו שאומרים: מהירות היא מן השטן, רק רע.
  3. במקרים מסוימים: שקרים ותחבולות – מוסכים פרטיים, בעלי ואנשי מקצוע, סוחרי רכב מסוימים, לעיתים, מציגים טענות מופרכות, שקרים, ואפילו תחבולות שלא קיימות. לפני חתימת החוזה למסירת הרכב, וודאו שהטענות של סוחר הרכבים מבוססות על מידע נכון. לסוחרי הרכבים יש נטייה אישית לשקר ולבצע תחבולות במטרה להשיג את הרכב בעלות מינימלית. אל תהיו פראיירים, ייעוץ מקצועי מבכיר רכב או מוסך מורשה יהיה הפתרון. והכי חשוב – אל תאמינו לכל תרמית, שקר, או הצגה. בחנו את הדברים בעצמכם בצורה יסודית.

אלה הם שלושת דפוסי ההתנהגות הנפוצים ביותר בקרב סוחרי רכבים וקונה רכבים לפירוק. אם זאת, אל תהיו אובססיביים לגבי הנאמר, לא כל סוחר רכב רמאי או שקרן. קיימים לא מעט אנשים שבאמת מספרים את האמת, מציגים את הטענה האמיתית, והופכים לדי אמינים. שמתם לב ש־3 דפוסי ההתנהגות נמצאים באדם שמולכם? זוהי נקודת האזהרה הגדולה ביותר, פשוט, חתכו מהר.

הכירו את שירותי גרר עוזר – הפרטנר הבא שלכם

הכירו את הפרטנר שבאמת ובתמים מנסה לעזור, לייעץ, ולהפיק את המרב מהעסקה הבאה – גרר עוזר לשרותכם. גרר עוזר מתמחים בשירותי קונה רכבים לפירוק בתל אביב, ובפריסה ארצית מלאה. אנחנו מספקים את השירות באזור המרכז, בצפון הארץ, בדרום, וכמובן באזורי השרון הנתמכים. גרר עוזר מתחייבת לספק את הצעת המחיר האמינה וההגונה ביותר, לעמוד במחיר ולא לשנות אותו לעולם. המחיר שתקבלו, זה המחיר שיינתן לכם בפגישה הסופית. אמינות היא ערך עליון עבורנו.

אז למה לבחור דווקא בנו? הנה כמה סיבות:

  1. שירות אישי ואמין – בחברת גרר עוזר תקבלו יחס אישי ואדיב, סובלנות, ויחסי אנוש ברמה הכי גבוהה שאפשר לקבל. החל מייעוץ קפדני או ראשוני, עזרה בהתלבטות, וגישה בגובה העיניים. אצלנו, השירות, הינו ערך עליון. אמינות הינה חלק בלתי נפרד מאיתנו.
  2. עומדים בכל התחייבות – גרר עוזר עומדת בכל התחייבות, מילה, והבטחה אישית. אמרנו לכם מחיר מסוים בטלפון או בהצעת המחיר? זה מה שתקבלו בעסקה הסופית, כסף במזומן. חברת גרר עוזר מגיעה עם ניסיון של 25 שנה בתחום הרכבים, שירות מהפכני.
  3. עובדים בפריסה ארצית מלאה – במהלך השנים, חברת גרר עוזר התפתחה והתרחבה. לפיכך, כיום, בשנת 2022, השירותים שלנו מסופקים בכל חלקי הארץ, בכל מקום אפשרי. מהיום, גם אתם יכולים למכור את הרכב שלכם בכל מקום בארץ. פריסה ארצית מלאה.

לפרטים נוספים, קבלת שירות, הצעת מחיר או התייעצות, חייגו עכשיו – 053-231-3167.

דפוסי התנהגות של קונה רכבים לפירוק

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

המלצות

רמי כהן
קרא עוד
מגיע בזמן ,אדיב, מקצוען, והעיקר תמחור הוגן וזאת לא הפעם הראשונה שלי, אין ספק אנחת רווחה.. מומלץ בחום
עופר קרמונה
קרא עוד
אבי בחור מקסים ומקצועי, אמין ושירותי באופן נדיר! אין עוד הרבה אנשים שיודעים גם לתת שירות וגם ערך מוסף
אבירם קאו
קרא עוד
שירות פגז !! , היחיד שדבר לעניין , שקבע איתי הגיע בזמן !! שלם מזומן ובמקום ,תודה רבה לך!!!
הקודם
הבא